ה. אפר 18th, 2024

בישול – הצבא צועד על קיבתו

אחד הדברים עליהם צבא נופל וקם – זה המזון – הצבא צועד על קיבתו –  משפט ידוע . לכן אחד המטיבים המרכזיים – בבית ממוצע זה המטבח – ומה שיוצא ממנו . אז לפני שנדבר על סדנאות בישול , או מתכונים שונים – ננסה קודם לברר קצת מידע – על תנורי בישול .

כיום אם תרצה לקנות תנור בישול – תקבל אותו משולב עם תנור אפיה , בחלק מתנורי הבישול – מוצמדים גם כיריים מעל התנור .

זהו יתרון לא קטן – יש לך הכל במקום אחד – בישול , אפייה , טיגון וכו .. גם בתנורים עצמם – יש מערכות דיגיטליות מתוחכמות – המאפשרות לקבל שלל תוכניות שונות – בישול , לאפיה ועוד – השילוב הנוכחי מאפשר להכניס הכל במקום אחד שלא יתפוס מקום – וכן תנור הבישול נהיה יותר אפקטיבי .

אז החלטת – את רוצה לקנות תנור בישול . כדי שתקני את הדבר הנכון , להלן כמה טיפים .

טיפ ראשון – בדיקת המקום :

לפני שאנו רצים לקנות תנור בישול – עלינו לקחת את המידות של המיקום בו אנו רוצים להכניס את התנור . לא לכולן יש מטבח גדול – אז כדאי שיהיה באמת מקום לתנור . נושא האוורור – גם חשוב . צריך לבדוק האם האזור בו אנו רוצים להכניס את התנור מאוורר ? האם קיימים פתחים באזור – חלונות וכו . אם זה תנור משולב – למניעת ריחות גז וכו , ובכלל חשוב שיהיה מקום ריק מסביב לפתחי האוורור של התנור .

טיפ שני – תוכניות הבישול והאפייה :

כדאי לדעת מראש – מהם תוכניות הבישול של התנור אותו אנו נרכוש . לכל תנור תוכניות משלו – מה יותר מתאים לסגנון הבישול הרגיל שלנו . כמו כן צריך לראות עד כמה מערכת ההפעלה , וסגנון התוכניות פשוטים – הרי לא נרצה להיתקע עם תנור ובו מערכת הפעלה מסובכת – לא נדע ממש איך להפעיל – ונשב מתוסכלות במטבח . לכן , גם אם בחרנו בתנור מורכב יותר – עלינו לראות האם אנו מבינים היטב – כיצד מפעילים את התוכניות השונות הקיימות בו .

טיפ שלישי – ניקוי התנור :

התנור נמצא במרכז המטבח , המטבח מהווה – את הפנינה של הבית – בטח לא תרצי תנור מלוכלך באמצע המטבח , לבד העובדה שיש לנקות תנור כדי למנוע מחלות וחיידקים . האם דרך הניקוי נוחה לך .

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *