ה. אפר 25th, 2024

אז עכשיו כולנו נכנסנו הביתה. לאט ובצעדים בטוחים, או שמא במהירות רבה העולם חדל מלהיות כמו שהכרנו אותו ועכשיו אנחנו נכנסים לעידן חדש. עידן של מסכים שבו כל השגרה שלנו מתנהלת מרחוק. החל משיעורים בבתי ספר, דרך קניות ברשת שבעבר לא חשבנו שנעשה בשגרה דרך המחשב ועד בילויים ואפילו מסיבות שהחלו להתארגן באמצעים מקוונים. אך לצד ההאטה הזו שנכפתה עלינו יש דבר שבכל זאת קשה במיוחד לבצע, גם בתוך הבידוד. 

עבור מי שמורגלים בביצוע פעילות ספורטיבית באופן קבוע ולשמור על הכושר כדרך חיים, משבר הקורונה שהתפרץ פתאום אל תוך חיינו הוא לא פחות מהרסני. נכון, בהתחלה עוד אפשר היה לבצע לצאת החוצה כדי לבצע פעילות ספורטיבית אבל נדמה שגם איסור זה הולך ומתהדק ובעצם עבור מי שמורגלים בשמירה על כושר ובביצוע פעילות ספורטיבית נדמה שצריך להתחיל למצוא אלטרנטיבות למצב המוזר שכולנו נכנסנו אליו מבלי שרצינו בכך. אז אמנם יש לא מעט מאמנים וסטודיו לכושר, כגון מועדוני פילאטיס או יוגה שמאפשרים לבצע שיעורים אונליין דרך הזום או פייסבוק לייב למשל אבל מה אם אתם אנשים שאוהבים לבצע את הכושר שלכם באופן פרטי. או מה לגבי אותם אלו שאוהבים ללכת לחדר כושר, כמעט מכורים לכך, ובמכה אחת סגרו עליהם את כל חדרי הכושר ולא נותרו אפשרויות לבצע כושר באותה האינטנסיביות בה הם היו מורגלים בחוץ?

למרבה המזל, כיום יש לא מעט אביזרי כושר גופני שניתן לקנות על מנת להשתמש בבית. כך, באותן החנויות המציעות ציוד ספורט ביתי וגם ציוד כושר ביתי ייעודי המיועד לשימוש של מתאמנים בבית יכול לשמש אתכם היטב, הן במהלך תקופת הקורונה המוזרה הזו ואף מעבר כי מי יודע, אולי תחליטו שדווקא מתאים לכם להתאמן קצת יותר בבית, במיוחד אם הדבר מתאפשר כפתרון לטווח ארוך.

אם ככה, במה להתחיל בעצם ואיזה ציוד כושר ביתי אתם חייבים לעצמכם כדי לבצע כושר?

  • מזרן: בואו נתחיל מהבסיס. לפני שאתם קונים אינספור אביזרי כושר גופני שאולי בכלל לא תצטרכו, הבסיס של הבסיס נמצא כמו הרבה דברים על הרצפה. מזרן איכותי הוא כמעט בגדר פריט חובה. כך, תוכלו לבצע מגוון רחב של תרגילים, החל מתרגילי כוח ועד תרגילי שחרור וחימום. כך למשל, אם אתם מעוניינים למתוח שרירים ולבצע יוגה בעצמכם או פילאטיס רצוי מאוד שיהיה לכם מזרן איכותי, כזה המכיל התנגדות טובה ושהוא גם יחסית עבה, על מנת שתהיה לכם הפרדה טובה ביחס לרצפה הקשה.
  • משקולות: כמובן שניתן להסתמך על משקל הגוף אבל למי שרגילים ללכת לחדר כושר ולהתאמן במשקולות קנייה של משקולות היא אחד ממוצרי היסוד בכל סל קניות של ציוד כושר ביתי שאתם חושבים עליו. ברור שזה לא יהיה בדיוק כמו המשקולות בחדר הכושר אבל במגוון רחב של חנויות המוכרות ציוד ספורט ביתי תוכלו לרכוש משקולות בדרגות שונות של משקל, מה שיוסיף לכם התנגדות טובה וידמה עד כמה שאפשר את חווית האימון בחדר הכושר שהייתם רגילים ללכת אליו. 

  • גומיה או TRX: אחד האימונים הכי פופולריים כיום הוא TRX ואימונים בעזרת גומיות. מבין שלל אביזרי כושר גופני שאתם יכולים לקנות, ייתכן וגומיות אלו יקנו לכם את מירב האפשרויות וגם יגדילו את האינטנסיביות של האימון שלכם בבית. החל מביצוע תרגילי התנגדות, ביצוע סקוואטים ועוד שלל תרגילים, קל במיוחד להתאים אותן לדלתות או לתלות על אביזרים שונים בבית, מה שיאפשר לכם ליהנות מאימון מלא ומספק.

 

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *