ד. אפר 24th, 2024

פיינטבול במרכז הארץ :

אתם יוצאים מהבית – רוצים לשחק פיינטבול במרכז . איפה יש פיינטבול במרכז ? יש בבית ברל , יש בהרצליה ועוד … אבל לפני שנספר לכם על אפשרויות הפיינטבול במרכז – נספר קצת על הפיינטבול עצמו :

ערכת פיינטבול אותה אתם מקבלים כשאתם יוצאים לפיינטבול במרכז כוללת : רובה כמובן – בלי רובה כלום שווה – זה גם נכון וגם חרוז , דבר נוסף שתקבלו כשאתם משחקים פיינטבול במרכז בבית ברל או באחרים זה מחסנית עם כדורים – אחרת מה שווה המשחק – אם לא ניתן לירות , בלון גז יוצמד בהברגה לרובה על מנת ליצור את הלחץ שיאפשר את הירי של כדורי הצבע , והדבר האחרון שתקבלו כשתצאו לפיינטבול במרכז – זה ציוד מיגון הכולל מסיכה , ואפוד ועוד ..

כשאתם הולכים לשחק פיינטבול במרכז אתם יודעים שאתם הולכים לקרב בו האסטרטגיה תופסת מקום נכבד – משחק אסטרטגי נוסף מפורסם הוא השחמט – או הדמקה – במשחקים אלו מלבד מזל שמשחק תמיד בכל מזג אוויר – גם נושא החשיבה למרחוק חשוב מאד  – עליכם לתכנן קימה כמה צעדים לכל צעד שתבחרו – כיצד יכול להגיב היריב – ומה תעשו אתם בהתאם .

גם בפיינטבול האסטרטגיה משחקת המון – עליכם לתכנן מהלכים טקטיים של הצעד שלכם מול הצעד של היריב  .

נניח אתם מחפשים פיינטבול במרכז ורושמים זאת בגוגל או חיפוש אחר , טבלת התוצאות תהיה מגוונת

קודם כל תקבלו את אתרי הפיינטבול במרכז – כמו בית ברל , הרצליה וראשון לציון או פיינטבול כפר סבא וכו . אם תחפשו סתם את המילה פיינטבול – תקבלו שלל אפשרויות – וביניהם אתרי פיינטבול נוספים – וכן רובי פייטבול למכירה וכו …

אם אתם מחפשים אתרי פיינטבול בשיראל כולה – יש מספיק – הם פרוסים כל אורף הארץ מהצפון עד הדרום – לא כל האתרים מחזיקים מעמד לאורך זמן – עלות ההחזקה של מתחם כזה די יקרה , ההוצאות גדולות , וצריך שהמבקרים יזרמו באופן שוטף . ואם יורד גשם – ואם יש סערה בחוץ , ההוצאות זורמות והכנסות לא ברור .

אם תחליט ללכת על אתר הפיינטבול בבית ברל למשל  – לא תתחרטו – אתר זה נמצא זמן לא מועט בשוק – האתר הזה נקרא פיינטבול ישראל – יש לו סניפים נוספים במקומות שונים בארץ .

אתר זה נחשב לאתר גדול במונחי אתרי פיינטבול

פיינטבול ישראל – הוא לא רק שחקן בשוק האתרים בלבד – הוא גם יבואן של ציוד ונשק מסוגים שונים למשחקי הפיינטבול .

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *