ש. אפר 27th, 2024
זוג עושה אימון חבלים בחדר כושרזוג עושה אימון חבלים בחדר כושר

מאוכזבים מחדר הכושר שלכם ומרגישים שהאימונים, השיעורים וכל מה שמסביב פשוט לא משקפים את ההגדרה של אימון מושלם בעיניכם? הכירו את הפתרון שיעזור לכם להתקדם לרמה הבאה

בחור עושה אימון כושר עם חבלים

חוסר שביעות רצון מחדר הכושר היא תחושה שמתאמנים רבים מתמודדים איתה. קיימות סיבות רבות להרגיש כך, החל מנושאים שקשורים לתנאים (צפיפות, מכשירי כושר לא מתוחזקים או ישנים, שעות פעילות מצומצמות יחסית), דרך השירות (שירות לקוחות לא יעיל, מחסור באנשי צוות) ועד לשיעורים עצמם (חוסר גיוון בשיעורים, מחסור ביחס אישי והדרכה מצד המאמן וכדומה). כל אלה, פוגעים במוטיבציה של המתאמנים ועלולים להוביל גם לפגיעה בתוצאות לאורך זמן.

אז מה עושים?

התשובה הברורה מאליה היא כמובן חיפוש מסגרת אחרת. אלא שחלק מהמתאמנים עשויים להניח שגם בחדר הכושר הבא ייתקלו בבעיות דומות. הצורך שלהם הוא בשינוי מהותי, שהם לא תמיד יודעים איך למצוא. אם אתם מתמודדים עם אותה הבעיה ומרגישים שהמצב הנוכחי פוגע בביצועים שלכם, כנראה שעדיין לא הכרתם את
UFC GYM. מדובר ברשת כושר בינלאומית שנחתה גם אצלנו, ומציעה מספר סניפים במיקומים שונים ברחבי הארץ.

 

מה הופך את UFC GYM לשונה ממה שהכרתם עד כה?

UFC GYM מבוססת על תפיסה אחרת. כזו שפונה למתאמנים שבאמת רוצים להשיג תוצאות, שמה אותם במרכז ועושה את הכול כדי לקדם אותם לשלב הבא. שיטות האימונים של הרשת מבוססות על השיטות של לוחמי ה-MMA, ומיושמות כדרך חיים שעוזרת לכל מתאמן לממש את הפוטנציאל שלו. חדרי הכושר של הרשת מרווחים וחדישים, שיעורי הסטודיו והאימונים מגוונים ומתקדמים במיוחד, ואומנויות הלחימה המועברות בהם כוללות אימוני MMA, אגרוף תאילנדי, אגרוף קלאסי וג'יוג'יטסו ברזילאי. המדריכים עצמם הם לוחמים בדרגת חגורה חומה ומעלה, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את הטוב ביותר.

 

מוכנים לצאת לדרך?

אתם יכולים לצאת להיכרות עם הסניפים הראשונים של UFC GYM בישראל, שכבר מחכים לכם ברעננה, תל אביב ובאר שבע. עם מערכות שעות עמוסות בפעילויות, מכשירים ייחודיים וכמובן גם מאמנים שישמחו לעזור בכל שאלה ועניין. 

 

 

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *