ש. אפר 27th, 2024
אופני ילדים

רכיבה על אופניים היא תחביב מהנה, מאתגר וגם מועיל לבריאות, ולכן הורים רבים מעוניינים לרכוש אופני ילדים לשימוש ילדיהם. אספנו כמה טיפים שיהפכו את הבחירה שלכם לפשוטה יותר

 

אופני ילדים

רובנו זוכרים את ההנאה שברכיבה על אופניים בשנות הילדות. החל מטיולי הרכיבה בסופי השבוע עם המשפחה ועד לטיולים עם חברים מהכיתה לאורך השכונה. בשנים האחרונות, רכיבה על אופניים הפכה לא רק להנאה אלא גם לאמצעי תחבורה לכל דבר, ולכן הורים רבים עושים את המרב כדי לקנות אופני ילדים שישמשו את ילדיהם למגוון צרכים. אם גם אתם מתלבטים ורוצים לעשות את הצעד הבא, הגעתם למקום הנכון. נעזרנו בפתרונות של דקטלון וריכזנו קריטריונים שכדאי להתחשב בהם טרם הרכישה:

 

  • הניסיון – האם הילדים שלכם כבר יודעים לרכוב על אופניים היטב או שמא אתם מעוניינים ללמד אותם? אופני ילדים למתחילים יכללו למשל גלגלי עזר או יגיעו עם גלגלים רחבים יותר שמקלים על ההתייצבות. באתר דקטלון תוכלו למצוא אופני איזון שמתאימים לשלבי הרכיבה הראשונים.
  • הגיל – גודל האופניים צריך להתאים לגובה הילד, כדי לאפשר לו להגיע עם הרגליים לקרקע בצורה בטוחה. כלל האצבע הוא שהילד צריך להצליח להגיע לרצפה עם כפות הרגליים בזמן ישיבה. באתר של דקטלון תוכלו למצוא לצד כל דגם של אופני ילדים המלצה לגבי טווח הגילים הרלוונטי.
  • המשקל – אופני ילדים צריכים להיות קלים, לצורך הזזה ושימוש נוחים.
  • התאמה למאפייני הרכיבה – הילדים שלכם הרפתקנים ומוכנים לרכיבה בתנאים שונים? אופניים היברידיים יכולים להיות פתרון מעולה עבורם. גם בהקשר הזה דקטלון מציעים פתרון, עם אופניים לילדים בעלי תכונות שמאפשרות מעבר נוח מרכיבה עירונית לרכיבה על שבילי שטח. כולל מגני בוץ שהופכים את הרכיבה לבטוחה יותר.
  • הבטיחות – חפשו אופני ילדים שמעניקים חשיבות לבטיחות הרכיבה. תכונות כמו בקרת בלימה יעילה, בולם זעזועים ואוכף מעוצב שמתאים למבנה הגוף של ילדים, יכולות לעזור לילדיכם מחוויית הרכיבה הנוחה והבטוחה ביותר.

 

וכמובן, התייחסו גם לתקציב. קיימים אופני ילדים בקטגוריות מחיר שונות, בהתאמה למאפייני הרכיבה, ההעדפות האישיות וצרכים נוספים שתרצו לקחת בחשבון.

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *