ש. אפר 27th, 2024
מכון כושר

נסיבות בריאותיות הובילו את ג'וזף פילאטיס לפתח שיטת אימונים, שממשיכה להשפיע על מיליוני מתאמנים ברחבי העולם גם היום. מה מייחד אותה ואיפה תוכלו להתאמן קרוב לבית בהתאם לעקרונותיה?

סטודיו פילאטיס מכשירים
סטודיו פילאטיס איכותי הוא אחד שמעניק מוטיבציה להתאמן בקביעות.

מתאמנים רבים משלבים כיום סטודיו פילאטיס בשגרת האימון שלהם, אבל האם שאלתם את עצמכם מאין השיטה החלה? חשוב לציין שמדובר בשיטה ותיקה, שקיימת ומוכרת כבר תקופה ארוכה. "אבי" השיטה הוא ג'וזף פילאטיס, שנפטר בשנת 1967, ונעזר באתגרים הבריאותיים האישיים שלו כדי לפתח שיטת אימון איכותית ויעילה. פילאטיס התעניין בחקר גוף האדם, ולקח חלק במגוון פעילויות ספורטיביות לאורך השנים. במהלך מלחמת העולם הראשונה נכלא על ידי הגרמנים, ובמהלך התקופה בכלא פיתח את היסודות לשיטה שקיבלה את שמו. 

 

בהמשך, עבד עם פצועים שנפגעו לאורך הלחימה, והצליח לשלב את אימוני הפילאטיס בתהליך השיקום שלהם. עם הגעתו לארצות הברית מאוחר יותר, הקים בה סטודיו פילאטיס ששימש ספורטאים ורקדנים שנזקקו לתהליך שיקומי – וכאמור, השיטה שלו משמשת מתאמנים רבים גם כיום. בבסיס השיטה עומדת ההבנה ששמירה על הגוף צריכה לכלול אימונים השמים דגש על חיזוק שרירים, שיפור יציבה וגמישות. את כל אלה, המתאמנים בשיטתו של פילאטיס לומדים גם כיום. במסגרת סטודיו פילאטיס ניתן לבצע תרגילים על מזרון או להתאמן בפילאטיס מכשירים – שהוא פתרון אהוב, פופולארי ומתקדם.

מחפשים סטודיו פילאטיס? מצאתם את המקום שלכם

כמו שאמר גם פילאטיס עצמו, כדי לראות תוצאות נחוצה התמדה. מסיבה זו, חשוב למצוא את המקום שמעניק לכם מוטיבציה להתאמן באופן קבוע, ועוזר לכם להתמיד לאורך הדרך. רשת חדרי הכושר גרייט שייפ, מציעה למתאמנים שיעורי פילאטיס מכשירים במסגרת מגוון סוגי מסלולים חודשיים. החל ממסלול שמעניק כניסה אחת בשבוע, דרך מסלול שמעניק שתי כניסות ועד למסלול למתקדמים של שלוש כניסות שבועיות. 

 

השיעורים של גרייט שייפ כוללים ציוד מתקדם ומדריכים מקצועיים. הם ניתנים במגוון סניפי הרשת, כך שתוכלו למצוא את הסניף המתאים לכם ביותר. ואם תרצו, ניתן להוסיף גם מינוי אל חדר הכושר בעלות משתלמת. 

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *