ב. אפר 29th, 2024

פילאטיס מכשירים שלא בדומה לפעילויות ספורטיביות רבות ואחרות פילאטיס מיועד לכל הגילאים ולמעשה לכולם, בייחוד פילאטיס מכשירים מומלץ למי שסובל מפציעות גוף. בדומה לפיזיותרפיה פילאטיס מכשירים משקם את הגוף, יוצר הקלה גדולה על כאבי גב או כאבים בברכיים או בכתפיים. פילאטיס מכשירים יוצר החלמה מלאה מפציעות ועוזר בשיקום הגוף. בעוד שפעמים רבות יש לקבל קודם אישור רופא לפני התחלה של פעילות ספורטיבית, ולפעמים רופאים אינם ממליצים או שוללים אפשרות להתחיל בפעילות ספורטיבית לאנשים מסויימים, פילאטיס מכשירים הוא בעל יתרונות רבים שרופאים ממליצים עליו בהתלהבות ובחום. פילאטיס מכשירים מתרגל נשימה נכונה כדי ליצור ריכוז וביצוע טוב ונכון יותר של התרגילים באמצעות נשיפות ונשימות.

פילאטיס מכשירים מתמקד בתרגילי שליטה וריכוז, אין כאן רק עוד פעילות גופנית רגילה עם מכשירים אלא ריכוז של המחשבות על ביצוע התרגילים וכך הגעה לשליטה רבה יותר. פילאטיס מכשירים יוצר תנועות חזקות ויציבות ועבודה על מרכז הגוף, יוצר זרימה טובה יותר של תנועות הגוף ומקפיד על כך בכל שלב. פילאטיס מכשירים אף מנעה פעמים רבות מצבים של צורך בניתוחים פיסיים בגוף וזוהי פעילות שאף מתאימה לנשים בהריון, הוא משלב תרגילים המחזקים את המרפקים ולכן מונעים פציעות ומחלות באיזור. פילאטיס מכשירים היא פעילות שטובה ומטיבה לגוף.

כל אדם זקוק לשיקום שרירי הגוף שלו ופילאטיס מכשירים יוצר את האימון הזה ובעיקר איזון גופני שהופר ככל שהשנים חולפות. בעיקר ככל שמתבגרים ולאנשים מבוגרים הסובלים מבעיות עצם ומפרקים פילאטיס מכשירים בדיוק מכוון לסוג כזה של שיקום הגוף ושמירה על גמישותו. כל פציעה או כאב, חולשה של שריר או עצם עלולה גם לגרום לפציעה ולחולשות במקום אחר בגוף ולכאבים רבים יותר, לכן פילאטיס מכשירים מחזק את השרירים ויוצר איזון גופני כללי. שיטת ההתעמלות עם פילאטיס מכשירים היא שיטה עדינה המלווה בהדרכה צמודה של המדריך וכן היא מתנהלת בכיתות קטנות עם יחס אישי אחד על אחד, זאת כדי לקבל סיוע בהפעלת המכשירים הקפיציים וכן לבצע את התרגילים בצורה האיכותית ביותר.

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *