ב. אפר 29th, 2024

פילאטיס הפך מזמן לחלק בלתי נפרד מסוגי הספורט אשר מוצעים בחדרי הכושר השונים, וכן בכל מיני מקומות שונים.

את הפילאטיס ניתן לעשות בשני דרכים דרך מזרן ודרך מכשירים. כאשר המכשירים יוצרים התנגדות דרך הקפיץ מה שמאלץ אותו לעבוד חזק יותר מאשר על מזרן. פילאטיס ניתן לעשות בכל רחבי הארץ כולל באר שבע. כך שאם אתה באר שבעי תוכל לעשות פילאטיס באר שבע. עם פילאטיס באר שבע תוכל לשפר את יכולת היציבה שלך, לחטב את גופך עד כדי גמישות, ואף לשלוט על גופך במגוון תרגילים שונים. אז אם אתה רוצה פילאטיס קרוב לביתך אל תוותר על פילאטיס באר שבע.

פילאטיס על מזרן

בפילאטיס על מזרן אנו לומדים לעשות מגוון נרחב של תרגילים של ישיבה ושכיבה דרך הידיים והרגליים, ועם אמצעים שונים כגון: גומיות לידיים ולרגליים, קובייה, בולסטר ועוד. כך שאין שימוש במכשירים. האביזרים השונים מספקים לנו התנגדות על מנת לבצע את התרגיל נכון. כמו כן, שילוב בין פילאטיס מזרון לבין פילאטיס מכשירים יכול לחדד לנו את ההבדלים השונים בין שני סוגי פילאטיס זה. כך שתוכלו לנסות כל שיעור ואז תחליטו איזה סוג פילאטיס מתאים לכם.

מה ההבדל בין פילאטיס על מזרן לבין פילאטיס מכשירים?

ההבדל בין פילאטיס על מזרן לבין פילאטיס מכשירים הוא ההתנגדות. בפילאטיס מכשירים יש לנו את הקפיצים אשר מתנגדים וגורמים לנו לעבוד קשה יותר, ואילו בפילאטיס על מזרן אין לנו התנגדות והשימוש הוא באבזרים שונים אשר כוללים: גומיות יד ורגליים, קוביות ועוד. דרך השימוש באבזרים הללו בתוספת הידיים והרגליים אנו מגיעים יכולים ליצור התנגדות כמו בפילאטיס מכשירים.

מה היתרונות של פילאטיס?

עם פילאטיס באר שבע תוכל לבצע מגוון תרגילים שונים ולשלוט על גופך בכל תנועה ותנועה. עם פילאטיס מזרן לא תצטרך קפיצים שיתנגדו, אלא תוכל לבצע את ההתנגדות בעצמך דרך אבזרים שונים כמו: גומיות ידיים וגומיות רגליים, קוביות ועוד. תוכל לנשום דרך כל תרגיל ולהיות מודע בתוך התנועה והזרימה עצמה. רוב תרגילי הפילאטיס מתמקדים על אזור שרירי הבטן, האגן והגב התחתון. כך שאם אתה סובל מכאבים כלשהם, תרגול פילאטיס יפתור לך את הבעיה תוך כמה שיעורים.

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *