ש. אפר 27th, 2024

לימודי קואצ'ינג 

אתם מחפשים משו חדש ללמוד – משו שיאתגר אותכם – יכניס אותכם לכיוון חדש – שעד עכשיו לא חשבתם עליו – יש לי רעיון ! לימודי קואצ'ינג !

למה ללמוד לימודי קואצ'ינג ? אתן לכם כמה סיבות , מה שבטוח – שאם תלכו ללימודי קואצ'ינג – לא תתאכזבו ..

סיבה ראשונה – הכנסה נוספת :

מי לא רוצה הכנסה נוספת ? לימודי קואצ'ינג יכולים להוות בסיס להכנסה כלכלית נוספת מהצד . אם אתם יודעים לאמן וטובים בזה – זה הזמן ללכת ללימודי קואצ'ינג. תמשיכו בעבודתכם הרגילה , ובערב – במסגרת לימודי ערב – תלכו ללמוד – אחרי שנה או פחות תהיו מאמנים ותוכלו לקבל לקוחות באופן פרטי .

סיבה שנייה – חוויה חדשה ומדהימה :

חווית אימון זו חוויה מיוחדת – אם לא היית שם קשה להסביר – חוויה כזו יכולה להפוך לך בלי קשר את החיים מקצה לקצה . אז לימודי קואצ'ינג – זה משו עוצמתי – חבל לפספס .

סיבה שלישית – רכישת השכלה רחבת היקף במגוון תחומים :

לימודי הקואצ'ינג מורכבים ממספר שונה ולא קטן של תחומים . המקצוע משלב לימודי פסיכולוגיה וכלכלה , סוציולוגיה ועוד .. אתה רוכש ידע טוב ושימושי במגוון תחומי עניין .

סיבה רביעית – שילוב בין מקצועי :

אם אתה עוסק במקצוע מסויים , לך ללימודי קואצ'ינג. השילוב של כל מקצוע עם אימון הוא מעולה – פותח אותך ללקוחות רבים יותר , נותן לך ערך מוסף על המתחרים .

סיבה חמישית נוספת – הגשמת חלומות :

כשאתה הולך ללימודי קואצ'ינג – עליך להביא בחשבון שיקול נוסף , אולי תוכל כך לברר עם עצמך איך אתה מגשים את שלל השאיפות , והחלומות הגדולים שלך – לאימון המון כלים ושיטות – איך להביא אותך רחוק יותר וטוב יותר . אם אנחנו הולכים ללימודי קואצ'ינג – אנחנו מקבלים ארגזי כלים שעוזרים לנו בחיים הפרטיים – להתנהל נכון .

סיבה שישית – לעשות רזומה טוב בקורות החיים ובלינקדאין:

מעסיק שרואה שעברת הליך כזה – יכול לקבל רושם עד כמה אתה רציני בגישה לעבודה ובנכונות שלך להתפתח במקצוע – עוד שורה כזו בקורות החיים רק תוסיף ותתן לך מקום טוב יותר .

סיבה שביעית – הכנה לעתיד :

בשל היתרונות הרבים של מקצוע האימון , ושל היוקרה הרבה לה הוא זוכה , ייתכן שלימודי קואצ'ינג – יהיו בעתיד מצרך חובה – אם בלימודי תואר אקדמי – ואם בקבלה לעבודה . לכן עליך להסתכל קדימה ולהכין את השטח .

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *