ו. אפר 26th, 2024

הגוף שלנו מתמודד מדי יום עם סיכון לפציעות, בין אם במהלך אימון או בכל פעילות שגרתית אחרת. מכשירי עיסוי, כך מתברר, הם פתרון מוביל במניעת התופעה הנפוצה. כך תבחרו את המכשיר שלכם

 

אנחנו רגילים לחשוב על מכשיר עיסוי בתור צ'ופר שמיועד לאפשר לנו להתפנק, אבל בפועל הוא מגיע גם עם יתרונות משמעותיים נוספים. אם יצא לכם לחפש מכשיר עיסוי מומלץ, ייתכן שגיליתם שישנם מכשירים המיועדים לטפל באזורי גוף שונים. כל מכשיר משפיע על אזור גוף שונה, כך שתוכלו למצוא מכשיר מסאז לרגליים, לכתפיים, לגב ולאזורים נוספים. מעבר לתחושת השחרור הנקודתית שהוא מעניק לכל אזור, מכשיר עיסוי איכותי מגיע גם עם היכולת לסייע לגוף להתאושש מפציעות ואפילו למנוע אותן מלכתחילה.

 

כמו שיודעים מתאמנים שמקפידים על שגרת אימונים, כדי להפחית בפציעות חשוב להימנע מעומסי יתר, להעלות עומסים בהדרגתיות, לבחור את הציוד בקפידה וכמובן גם להקפיד על ביצוע חימום לפני כל אימון. מכיוון שמכשירי העיסוי תורמים בשחרור שרירים תפוסים ובהרפייתם, כמו גם בחימום מקומי של האזור ובהמרצת זרם הדם, השימוש בהם יכול לעזור בשמירה על תפקוד תקין ולמנוע פציעות פוטנציאליות. 

מכשירי עיסוי בעולם הספורט 

היכולת של מכשיר מסאג לסייע לגוף להישאר במיטבו, הפכה מכשירים כאלה לפופולריים לא רק בקרב מתאמני חדרי כושר אלא גם אצל ספורטאים מקצועיים. פציעות אינן פוסחות על איש, ואפילו מי שמקפידים בשמירה על שגרת אימון יומיומית, עלולים לבצע תנועה לא נכונה שתוביל לכאבים והשבתה מפעילות. 

 

מכשיר עיסוי לגב, לברכיים או לצוואר, תורם לספורטאים כחלק מתהליך שיקום וגם ברמה היומיומית. כדי לחזור לתפקוד במהירות האפשרית ולהפחית בסיכויים להיפצע מלכתחילה, ספורטאים זוכים למעטפת של תרגילים וטיפולים – שאחד מהם הוא באמצעות מכשיר עיסוי. למעשה, אפילו מכוני פיזיותרפיה משלבים שימוש במכשירי עיסוי שונים. 

איך בוחרים מכשיר עיסוי לצורך מניעת פציעות?

על מנת להימנע מרכישה מיותרת שלא תועיל לשימושכם, הגדירו לעצמכם תחילה את סוג המכשיר שנחוץ לכם. גם מי שאינו עוסק בפעילות גופנית, מרגיש אילו חלקי גוף הוא מאמץ ברמה היומיומית – בין אם במסגרת העבודה, במשחק עם הילדים, במטלות הבית וכדומה. מכשיר מסאז לרגליים יכול להועיל למי שעומדים או הולכים הרבה, מכשיר עיסוי לגב מיועד לאלה שהגב מציק להם לעתים. אם אתם מתעוררים עם צוואר תפוס או כתפיים דואבות, קיימים מכשירי עיסוי שיכולים לסייע גם במקרה שלכם. 

 

בשלב הבא, חשוב להבין אם נחוץ לכם מכשיר מסאג נטען או כזה שתרצו לחבר לחשמל. השיקול הזה תלוי בשאלה אם אתם מתכננים לבצע את העיסוי בבית או בחוץ. אם תבחרו בחדר הכושר או בעבודה, כנראה שמכשיר נטען יהיה נוח יותר עבורכם. אם אתם מתמקדים בעיקר בבית, תעדיפו כנראה את המכשירים הרגילים. 

 

כעת, תוכלו לבחור במאפיינים נוספים של המכשיר. החל מהעוצמה, דרך אופן ההפעלה ועד לעלויות. מאחר שמכשירי העיסוי הפכו כאמור לפתרון פופולרי, תוכלו לבחור מכשיר עיסוי מומלץ בהתאם להמלצות של חברים שעוסקים בפעילות גופנית או בעבודה פיזית, או לעיין בביקורות. מכיוון שמדובר בדרך לשמירה על בריאותכם, הימנעו מלהתפשר על הבחירה שלכם. 

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *